Dymak_1

 HVORFOR?

At blive husket eller ikke at blive husket – det er spørgsmålet. Når det kommer til stykket, er det dem, der skiller sig ud fra resten, der bringer ordren hjem på messer, opsætning af showroom, salgsmøde og in-store-besøg. At være ‘top of mind’ er blevet en væsentlig del af enhver salgssituation, da den samlede forsyning stadig øges- Måden man arbejder med reklamer bliver klogere og snedigere, og midlerne til produktsøgning udvikler sig med det andet.

Det behøver ikke at være Rolls Roycen af en produktpræsentation, så længe det engagerer og efterlader din kunde med mere, end hun forventede.

Interessen på Google stiger_infographic

Kan det betale sig at lade være?

Kilde: Panomatics

Virtuelle besøg får folk til at kigge på et websted 5-10 gange længere

Der er 5 mio besøgende på verdensplan PER DAG på virtuelle besøg

Målgruppen

HVEM ER DET FOR?

 Virtuelle præsentationer er for alle. Om de er

  • et hotel, der vil vise sine faciliteter frem
  • en butik, der vil vise sine produkter frem. Butikker, der ønsker at præsentere sine varer online på den fede måde uden at gå på kompromis med kvaliteten af fremvisningen
    • Tøjbutikker
    • Køkkenleverandører
    • Interiør-butikker
    • Bilforhandlere
    • …og mange mange flere
  • grossisten, der levererer B2B – en af vores store kunder pt. da de ikke kan komme på feks. udstillinger. Så er virtuelle showrooms en god måde at præsentere sine produkter og kollektioner på.
  • muséer – online udstillinger
  • udlejningsejendomme og ejendomsmæglere – vis dine huse og lejligheder frem på den fede måde, hvor du går i dybden med de enkelte elementer. 
  • lokationer, som
    • ønsker at vise deres kvaliteter frem 
    • ønsker at være mere visuel ved brug af håndværkere, men ikke behøver være til stede.