Mød Byma
Introducerer
Michaela Andersen
Introducerer Michaela

Mit navn er Michaela Andersen, og jeg er grundlægger og CEO i BYMA. Jeg er ekspert i at hjælpe virksomheder til hurtigt at få et event til at skille sig ud, uanset hvilken virksomhed I er.
Hvis I gerne vil have et uforglemmeligt event, der skiller sig ud fra mængden, uanset jeres formål, om det er profit, networking, branding, udstilling, matchmaking osv., kan jeg helt bestemt hjælpe jer i mål.
Jeg er ekspert i både digitale, hybride og fysiske events – og mine 3 hoved-fokus-punkter er:
Erfaring:
- Har flere end 20 års erfaringer med business events
- Grundlægger & CEO af BYMA, som jeg startede i 2012.
- Jeg har arbejdet med de store og små møder og events, hvor jeg har været indsat i direktør-stolen bl.a. for WHINN – Week of Health & INNovation.
- Eksklusiv event-leverandør for Facebook Danmark.
- Salgsdirektør samt Senior Event Manager hos Green Hat People.
- Underviser event-management i emner som konferencestrategi, -design, -karriere.
- B2B Influencer på Meetafy.dk
- Medlem af brancheorganisationen MPI Scandinavia
Anden Info:
- Lavet business events siden 1997
- Startede BYMA i 2012
- Blogger på Meetafy.dk
- Medlem af brancheorganisationen MPI Scandinavia
- Ansvarlig for salg og eventmanagement i Vestdanmark for Green Hat People
Jeg arbejder tæt sammen med erfarne og betroede samarbejdspartnere, hvilket også gør, at jeg får de gode priser, og I altid er sikret en god og solid leverance.
Når I skal have et kick-ass event, har I brug for én, som har gået vejen før – én I kan stole på, når vi snakker afholdelse af møder og events.
Og som I kan se, fra nogle af mine udtalelser, kan jeg helt sikkert hjælpe jer med at få et kick-ass event der skiller sig ud fra mængden.

Nogle af kunderne
Brands vi har arbejdet med.





