

Kan det betale sig at lade være?
Virtuelle besøg får folk til at kigge på et websted 5-10 gange længere
Der er 5 mio besøgende på verdensplan PER DAG på virtuelle besøg


HVORFOR
Når det kommer til stykket, er det dem, der skiller sig ud fra resten, der bringer ordren hjem fra messer. Derfor er det vigtigt opsætning af digitale showroom sammensat med salgsmøde.
TOP OF MIND
At være ‘top of mind’ er blevet en væsentlig del af enhver salgssituation, da den samlede oplevelse bliver større.
KLOGERE BANDING
Måden man arbejder med reklamer og branding bliver klogere og snedigere, og midlerne til produktsøgning udvikler sig med det andet.
ENGAGEMENT
Det behøver ikke at være 'the best og the best' af en produktpræsentation, så længe det engagerer og efterlader din kunde med mere, end han/hun forventede.
GROSSISTEN
Vis dine kollektioner til dine kunder kun ved få klik. Giv dem en oplevelse af at 'være der selv' og vis hele dit katalog i et virtuelt showroom så de ser konteksten af dine produkter
DETAIL
E-handel er blevet en større del af vores hverdag, og kunderne kræver mere og mere af den opline oplevelse. Med et Virtuelt Showroom lader du kundne komme helt tæt på